Jak działa AdWords?
Czym jest AdWords i co kryje się pod tym terminem? Jest to jeden z sposobów e-marketingu. Pojęcie to może brzmieć nieco dziwnie dla kogoś, kto nie jest obeznany z tematem e-marketingu i promowania własnej działalności w internecie.
Jest to jednak nic innego jak system reklamowy Google, który pozwala na wyświetlanie tak zwanych linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwarki Google. Istnieją dwa sposoby tworzenia takich linków sponsorowanych, jednym z nich jest wybór słów kluczowych, w odpowiedzi na które będzie wyświetlana reklama.
Drugim sposobem tworzenia linku sponsorowanego jest wybór witryn internetowych.
Co ciekawe nazwa Google AdWords w 2018 roku została zmieniona na Google Ads.
Content_marketing Spis treści, encyklopedyczna definicja
optymalizacja i pozycjonowanie stron www Jedną z form content marketingu, obok infografik, filmów i raportów, są teksty.
Twórcy mają możliwość dostosowania formy tekstu do odbiorcy, a także do obranej przez firmę strategii komunikacji. Do często stosowanych form content marketingu należą takie rodzaje tekstów jak:
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing
Definicja pozycjonowania
W obecnej dobie wszechobecnego internetu posiadanie własnej strony internetowej, która dotyczy jakiejś działalności gospodarczej, jest wręcz koniecznością.
Nie powinien więc dziwić fakt, że ilość stron oferujących konkretną usługę przekracza nasze oczekiwania.
W takiej sytuacji przychodzi nam z pomocą właśnie pozycjonowanie, którego głównym celem jest polepszenie wyników wyszukiwania danej frazy.
Polega to na tym, że jeśli szukamy danej usługi i wpisujemy odpowiednią frazę w przeglądarce to wyniki wyświetlane najwyżej są właśnie efektem pozycjonowania. Wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z usług pozycjonowania, dlatego że zwiększa to ilość zarówno potencjalnych, jak i uzyskanych dzięki temu klientów.
.