Krótka definicja z Wikipedii.
Linkowanie cennik pozycjonowania stron w google cennik pozycjonowania stron w google
Linkowanie (ang. Link building) ? zestaw działań związanych z optymalizacją dla wyszukiwarek internetowych wewnątrz i na zewnątrz strony internetowej, których celem jest poprawienie pozycji witryny w wyszukiwarkach internetowych, a pośrednio zwiększenie ilości wejść na daną stronę lub linków zwrotnych.
Poprawna implementacja linkowania może zwiększyć ilość wysokiej jakości odniesień do danej strony internetowej, co z kolei może przełożyć się na wyższą pozycję w rankingu wyszukiwarek internetowych. Wykorzystywane jest także jako strategia w kampaniach marketingowych, których celem jest zwiększenie świadomości marki. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Linkowanie

Co oznacza skrót SEM w związku z pozycjonowaniem?

Skrót SEM ma związek z pozycjnowaniem i oznacza z języka angielskiego Search Engine Marketing.
Dosłownie tłumaczy się to jako marketing w wyszukiwarkach internetowych.
SEM to ogół działań promocyjnych podejmowanych w internecie, w celu osiągnięcia najwyżyszch wyników wyszukiwania na wybrane słowa, frazy, które są wpisywane w wyszukiwarkę. SEO (Search engine optimiziation) wchodzi w zakres działań SEM.

Pojęcie Search Engine Marketing jest pojęciem bardzo ogólnym, w które skład wchodzą inne terminy związane z marketingiem internetowym oraz pozycjonowaniem.

Również pojęcie PPC (z angielskiego Pey Per Click) wchodzi w skład marketingu wyszukiwarek internetowych.

Zależność między tymi pojęciami idealnie opisuje równanie REM=SEO+PPC.

Krótka definicja z Wikipedii.

Content_marketing
Terminem content marketing określa się wszelkie treści publikowane i rozpowszechniane za pomocą Internetu.
Mogą to być artykuły, webinaria, evideo, podcasty, infografiki, poradniki, raporty itd., których podstawowym zadaniem jest dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich wiadomości i informacji związanych z daną branżą, dzięki czemu obie strony, zarówno firma, jak i potencjalny klient, odnoszą korzyści.
W szerszym rozumieniu content marketing obejmuje również treści tworzone poza Internetem: w prasie branżowej, gazetkach, folderach, ulotkach, katalogach, poradnikach drukowanych, książkach itd. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing.